Bagaimana Anda Tidur?

Bersila
Orang yang tidur bersila dikatakan obses pada diri sendiri dan menghadapi kesulitan dalam menerima perubahan. Menyendiri  adalah keutamaan anda.



Mengiring Sambil Lutut Meringkuk Ke Dada
Anda kesunyian dan tertekan dengan kegagalan masa lalu. Anda ragu-ragu dan tiada keyakinan menampakkan seakan cinta telah hilang dalam hidup anda.



Mengiring Sambil Kedua-Dia Lutut Dibengkokkan
Egois, cemburu dan dendam adalah kata-kata yang sesuai untuk menggambarkan anda. Mudah tersinggung!



Mengiring Sambil Satu Lutut Dibengkokkan
Cemas, gelisah dan kuat mengeluh. Mudah stress dan kegembiraan melampau. Belajarlah untuk bersabar.



Mengiring Di Atas Lengan
Anda lembut, sopan, jujur,  dan penuh kasih.  Namun tidak semuanya sempurna. Timbulkan keyakinan diri anda dan belajar untuk menerima kesalahan atau ketidaksempurnaan
Read phonetically



Mengiring Sebelah
Postur ini menunjukkan bahawa anda adalah orang berkeyakinan. Anda sentiasa nampak kejayaan dalam apa jua yang anda lakukan. Tidur mengiring sebelah kanan dengan lengan kanan mereka yang membentang di atas kepala dan berbaring di sisi kanan dikatakan diberkati dengan kuasa dan kekayaan



Menelentang Kaki Dan Tangan Terbuka
Anda seorang yang dipenuhi dengan kebebasan dan penyayang. Namun, anda seorang yang boros, bermulut celupar dan suka bergosip.



Meniarap
Anda mungkin berfikiran sempit, egois dan selalu memaksa orang untuk memenuhi keperluan anda sendiri. Anda juga cenderung untuk tergopoh-gapah.









 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2010 - Something Happens...Just Happened