Follow This Blog

Follow this blog merupakan tag yang digunakan oleh Networkedblogs untuk menarik pengunjung yang mempunyai akaun facebook  untuk menjadi followers sesuatu blog. Aku pun sebenarnya members Networkedblogs ini.  Ia lebih kurang sama seperti Followers yang sedia ada di blog kita. Maknanya kita ada dua kelompok followers, iaitu followers dari kalangan blogger dan followers dari kalangan ahli-ahli facebook

Dah agak lama rasanya aku letak widget networkedblogs kat blog aku....huhu sedihnya, baru empat orang yang follow termasuk aku sendiri....

Sesiapa yang ada akaun facebook boleh follow aku di networkedblogs. Setiap update di blog kita akan segera dipostkan ke wall facebook secara automatik. Meh la follow aku.... aku serius ni.... Paling tidak pun, kalau aku tak meng'update' blog, aku ber'fb'. So, kalau korang update blog, automatik ia akan sampai kat wall facebook aku dan kengkawan korang dalam facebook .... tentuuuuu akan meningkatkan trafik, ye tak??????
 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2010 - Something Happens...Just Happened