Sporty... Luxurious... Cops

Sebenarnya aku sendiri keliru dengan tajuk posting kali ini. Ye la, sporty, luxurious (mewah) and cops (polis)... Apa kena mengenanya semua tu? Kaitannya memang banyak... tapi yang aku nak share ialah kereta-kereta di seluruh dunia. Ada negara-negara di dunia ini yang menggunakan kereta sport, mewah yang mana kalau dijual kat Malaysia ni, hanya yang berduit banyak jer boleh beli. Kita yang sederhana ni cuma mampu tengok dan berangan jer. Kalau tak percaya tengoklah gambar-gambar di bawah.




 
 


 






 





 


 
 
 

 

 
 Ooooppsss... ni macam kenal jer















 




 
 
 







 

2 ulasan:

NK berkata...

hebat polis sekarang,

kerja dapat duit + bawak kereta mahal + minyak free + kereta rosak kerajaan bayar.

BJ berkata...

semua free... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2010 - Something Happens...Just Happened