Selamat Pengantin Baru

SELAMAT PENGANTIN BARU
(Angah & Wan)


6 Mac 2009 selamatlah member aku sorang ni (ANGAH) jadi bini orang. Dah lama tak dengar berita, tetiba jer dapat jemputan kahwin. Bertuahnya member aku ni.... jemput aku pun pakai sms jer (hai, takkan kawan pun dah lupa...) Tapi member punya pasal, aku datang juga. Doa aku semoga korang berdua berbahagia sehingga ke akhir hayat. Satu lagi, korang berdua kena buat banyak pewaris... boleh ler lawan aku nanti. Tema majlis diorang hijau gitu. Adik-beradik dia pun sedondon, hijau. Apa yang aku nampak, diorang happy sesangat. Tengok ler kat pengantin tu, senyum sampai ke telinga... Agaknya korang nak bulan madu kat mana, ek? Mamat yang kat sebelah tu tak lepas peluang nak ambik gambar ngan pengantin. Takper, hang tak lama lagi mesti jadi lagu tu gak.
 

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2010 - Something Happens...Just Happened